Torsdag






Dagen har väl inte varit direkt händelserik. Men en del saker har jag i alla fall gjort.

Började med att kämpa mig upp ur sängen och vidare till duschen, bara det var ju jobbigt! Sen blev det frukost.
Efter de satt jag mig och läste en stund, sen kom jag på att det kanske var skidor och slog då på tvn och såg skidor och läste samtidigt mkt bra kombo. Efter skidorna och när henke kom hem från träning så gjorde jag soppa till lunch. Tog lite potatis broccoli och morot, blev mkt gott. Ska börja göra mer soppa helt klart! Efter lunchen var det ju dags för damerna att åka skidor så då blev det till att titta på mer skidor och läsa lite till.

Sen somnade jag i soffan och sov allt för länge, henke väcker mig inte heller.. Men jag behöver kasnke sova! När jag åter vaknat så göra jag pizza deg och sätter mig och läser lite till. Sen blir det Pizza till middag.
Efter middagen går vi ut och skottar lite, eller ja vi skulle göra det men vi fastnar ju framför herrarnas slalom först, sen gick vi ut. Sopade av bilen och skottade lite på parkeringen.

Efter det har vi mest sett på tv och nu är det dags att gå och sova.

Jag hade gjort ganska mkt idag ändå trots att utgångspunkten har varit soffan i stort sett hela dagen :)

Sov gott nu!

Kramarom


Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som en härligt slapp graviddag :)

Ibland kan man ju sakna dom alltså

2011-01-07 @ 19:32:06
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0