Trött



Jag är verkligen trött. Sov dåligt i natt och var på skolan både igår och idag, ska även dit i morgon. Man blir helt klart utsliten. Sen får jag otroligt ont under/runt höger revben när jag sitter länge vilket är lite störande, men det lär ju knappast bli bättre bara bita ihop och gå vidare lixom.

Annars ja, jag är på skolan lyssnar lite går in mkt går ut. Tenta på fredag, omtentan ligger den 11 februari vilket jag redan har planerat in. Ska försöka plugga så mkt som möjligt ändå i morgon efter skolan så jag kanske kan skrapa ihop en hög poäng ändå så omtentan går rätt smärtfritt sedan.
På onsdag nästa vecka ska vi in med en uppgift till denna kurs också ska väl försöka börja kolla på den i helgen i alla fall läsa texten till blir till att skriva den på tisdag och onsdag då det står jobb på schemat på måndag.

Nu ska jag skriva ut lite grejer och packa väskan till imorgonbitti, blir till att åka vid sju tiden.
Sen ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan ta mig till sängen och hoppas på att hjärnan också kan sova så man slipper ligga vaken så länge efter pisspauserna på natten...

Sov gott!


tänk vad härligt med lite värme och färg på nosen...

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha jamen du kommer ju gå ner allting sen då du ammar ;) Så länge du ammar kan du äta vad du vill, knepet är att kunna sluta då du slutar med amningen annars börjar kilona läggas på.

Ett litet tips från coachen såhär på en torsdagkväll ;)



Du är ett jättebra stöd. KRAM.

2011-01-13 @ 20:45:33
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0