Igår Måndag Idag Tisdag



Avslutade vi kvällen I Sissis stuga. Ännu en kväll med otroligt god mat och trevligt sällskap. Som vanligt var Lova mkt mer intressant än jag och Henke men så får det vara :) Hon är ju vår lilla prinsessa! Klart vi måste dela med oss.
Nu har jag uppdaterat er lite i vad som hänt i mitt liv. Mkt har inte blivit nämnt, tog bara det jag hade kort ifrån. Enklare att komma ihåg och  man behöver inte skriva så mkt, ska helt klart bli bättre på att knäppa kort så roligt att ha!
Idag har Lova ätit ur nappflaska för första gången, dock när jag var åter hemma men ändå. Nu vet vi att det funkar bra vilket är skönt. Jag har varit ensam helt ensam för första gången sen Lova föddes idag. Jag var på efterkoll på MVC och på mamma samtal på BVC. Det gick bra på båda ställerna vilket känns skönt! Bokade tid för Lovas sprutor också som hon ska ta när hon blir tre månader, min lilla prinsessa blev ju hela två månader igår kan inte förstå vart tiden tar vägen. Men njuter av stunden det försöker vi verkligen att göra.
Imorgonbitt far vi mot Jämtland första stopp blir hos farmor och på torsdag åker vi vidare till Frösön åter i Sundsvall på fredag em om vi följer planen! :) Vi passar på att ta en mini semester nu när Henke ändå är sjukskriven denna vecka. Vi hoppas på härligt väder och trevligt sällskap och det ser ut som att vi kan lyckas med båda ;)
Nu ska vi sova så vi orkar upp och iväg i morgon!
Sov gott! Pusshejs

Kommentarer
Postat av: My

sv: ja, det kändes bara som ett tryck lixom! får ju vara glad att man inte fått en enda spark som gjort ont än så länge :)

2011-07-06 @ 06:58:33
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Nina

Du är ju sämre än mig på att uppdatera ;)

2011-07-18 @ 13:37:11
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0