Lova vår Lova



Lova sover sedan jag skrev förra gången i sin säng på nätterna. Det funkar superbra. Hon är så duktig lilltjejen vår! Hon somnar tidigare på kvällarna nu också, sedan två nätter tillbaka, märker ju hur länge det varar. Men nu har hon somnat vid nio tiden och gjort natt då. Vaknar sedan vid fem tiden för käk och somnar sedan om som den snälla ungen hon är!
Igår blev vår lilla prinsessa 12 veckor så jag tog med henne på BVC för att kolla lite längd och vikt.
5880 g tror jag bestämt det var och 62 cm lång har hon blivit:)
Hon växer som hon ska helt enkelt skönt att höra inte för att vi trott något annat men ändå:)
Idag fick hon smaka isglass av Dennis om hon gillade det? Gissa? Lika bra som vattenmelon =)
Igår invigde hon sin pool hos mormor och morfar, det gillades tror jag nog. Finns bilder som kommer någon annan dag.
Idag på kubenbadet provbadade Lova först benen och blöjan en gång. Sen en gång till gick vi och sprattlade lite i vattnet med fötterna, att bada fötterna i värmen var verkligen en hitt tyckte lova!
Som sagt har jag tyvärr inga nya bilder inlagda på datorn men det får bli en annan dag med lite bilder, inte just idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0