Lova



Lova har sedan dag 1 sovit i vår säng med oss. För att vi tyckt det varit så bekvämt och mysigt att ha henne där och hon har sovit bra med oss. Igår kväll hade vi all tvätt i sängen så medan vi skulle vika och lägga in la vi ner henne i hennes säng vid halv elva då vi brukar somna. Hon var lite gnällspik men hon hade ju ätit vid halv tio så hon var bara trött, låg och små gnällde så jag ställde mig brevid och höll henne i handen, och hade speldosan igång. Strax därefter hade hon somnat. Hon sov för första gången i sin egen säng, och vad jag saknade henne brevid mig i sängen. Men hon sov som en stock och halv sex i morse vaknade hon. Mamma och Pappas stor tjej :) Vi får väl se om det funkar att sova i sin egen säng i natt igen, annars gör det inte mig något är ju mysigt när hon ligger brevid, men hon kanske  sover bättre i sin säng nu när hon börjat snurra mer på nätterna :) Nackdelen när hon sover så länge är att jag vaknar dyngblöt, då brösten tycker det är dags för Lova att äta, men det går väl bra det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0