Fredag



Då har denna vecka sprungit förbi.. Men den här veckan anser jag faktiskt att jag har gjort ganska mkt av det jag ska. Jag har faktiskt pluggat en hel del och har hunnit med en del annat roligt också!

Nu på morgonen har vi gjort klar de sista på läs om och om igen pappret/häftet 11 sidor blev det. Men lär jag mig de 11 sidorna så är det ju lugnt sedan! har ju hela dagen på mig ;)

Just nu har vi tvätt på gång också... Sjukt länge sedan vi tvättade vilket resulterar i mkt tvätt, men det passar ju rätt bra när man ändå ska vara hemma och hetts plugga:)

Dock så är det inte så mkt hetts hos mig! :)

Nej nu ska jag kila ner till tvätten! 


Kommentarer
Postat av: Eva

Snyggingar!!!

2011-03-25 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0