Måndag!



Dagen började rätt bra. Klev upp med henke i morse som skulle iväg och jobba åt frukost och var duschad och klar strax efter åtta. Plockade fram lite olika plugg och satt sedan fram till elva men en grej, nästan klar har lite små fix kvar. Anmälde mig och henke till tenta också kom på att det var sista dagen idag ;) !
Sen kollade jag ner på mina fötter som hade blivit som balonger under tiden. Jag måste helt enkelt åka och köpa ett par stödstrumpor skolan till veckan kommer inte funka annars.

Jag fick flytta mig till soffan med fötterna i högläge och har legat/suttit där och sammanställt lite grejer från praktiken. Har en del kvar att göra men det får bli en annan dag tror jag. eller kanske i eftermiddag. Ska försöka börja läsa på lite till tentan som jag har om en vecka också.. Kan vara bra att vara lite förberedd ;)

Ja just nu lagar jag exotisk lunch, fiskpinnar :) Men det blir ju gott de med:)

Nej nu måste jag färdigställa lunchen och sätta mig och äta! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig student:-) och vilken kulinarisk måltid. Nästan som vår middag igår med korvbitar och wokgrönsaker.

2011-03-22 @ 08:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0