Tisdag!



Vilken härlig dag! När vi skulle till att lägga oss igår stod termometern på plus 10. Dvs fönstret fick vara öppet i natt, underbart! När jag vaknade var det 8,7 grader  ute, inte fy skam.

Undrar dock vad våra kära grannar tänkte på då de spelade party musik vid halv 7, men det är säkert helt normalt!
Har avnjutit en frukost med min karl, kollat till skatten ser bra ut ;) Sommaren är helt klart räddad! Nu ska jag sätta mig och plugga lite, för när henke ska iväg och jobba tänkte jag åka och våldgästa susanna som kom hem från utlandet igår ;) Blir till att lägga en snygg sminkning idag så hon inte får glänsa för mkt med sig bränna ;) haha!

Nej nu var det tenta plugg på schemat. Ha en underbar dag!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Britt

Det där med reklam på din blogg om att minska midjemåttet verkar genomtänkt. För det blir väl aktuellt om drygt en månad... Är ganska så nyfiken. Sköt om dig och magen.Kram

2011-03-23 @ 17:06:26
Postat av: Lina

Haha ja, det har jag inte ens sett att det är. Ganska roligt faktiskt! Kram

2011-03-24 @ 08:41:59
URL: http://kompismoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0