Måndag :)



En ganska trist dag eftersom inte solen är framme :) annars en kanske slö dag!

Duschade och klippte henke på fm, plockade fram lite plugg material sen kom jag inte längre :)

Em blev lunch på sibylla sen en sväng på birsta och ica maxi för att handla lite mat för denna månad, tråkigt men man  måste ju tydligen äta också :)

haha! Tar för övrigt sjukt lång tid att handla mat har jag märkt, eller så är affären alldeles för stor.

Nu har jag vilat och precis ätit middag, dags att byta om och gå på bio med susanna :)

Och nej det är ingen Sigge på g i dag heller :) Det är ju varken fredag eller en solig dag, så självklart väljer han/hon att stanna kvar lite till vem vill födas en måndag lixom :)


Kramkram

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja de är klart att hon kommer på fredag, hon förstår ju att dom bästa är födda på en fredag! Eller hur ;)

2011-05-02 @ 20:14:28
Postat av: Lina

Ja det hoppas jag att H*n fattar :) alla som är värd att nämnas lixom ;)

2011-05-02 @ 21:01:22
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Pernilla - mamma till Vilja

LYCKA TILL Lina!! Jag håller tummarna att allt går bra när det väl är dags! :) KRAM

2011-05-03 @ 14:31:41
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0