måndag



Idag har jag och lova varit med Ida nästan hela dagen! Halv elva for vi ner på stan för lite shopping.. Blev en julklapp till lovas pappa inhandlat. Sen inte mkt mer. På em tog vi och förflyttade oss till birsta Ikea. Blev lite småsaker på Ikea sen en fika på charm. Vi tittade runt men det blev inga mer klappar köpta. Jag köpte hem några små blommor som jag ska göra något fint och juligt med är tanken om det går är ju nästa problem. Ett problem som blir morgondagens! Middag intogs hos Dennis och Ida. Sen tog vi vår snorunge och gick hem. Lova är förkyld inte så hon störs av det i vaket tillstånd mn hon har haft svårt att sova nu ikväll. Just nu sover hon i Henkes famn. Hoppas hon får sova inatt så kanske hon är frisk och kry i morgon. Nu ska jag se lite mer tv sen blir det sängen. Det är slitsamt att shoppa även om man inte rår med sig så mkt hem. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0