Måndag



Lova drog till med en riktigt sovning i natt 01:00 till 08:30. innan dess hade hon sovit från 19:00 till ca 21:00 matstopp, sen vid 23 stoppa i tutten. Jag blev i alla fall chockad i morse när jag vaknade Lova som har ätit minst två gånger från ett till morgon de senaste månaderna passade i natt på att ta en långsovning härligt! I sin säng dessutom!
Dagen har varit lugn. Vid elva tog jag och Ida med oss Lova ut på en prommis Lova fick sova en timme i vagnen medan vi promenixade! Halt som tusan var det ute dags att skaffa broddar som gammelfolket tro jag :) Vill ha snö ute nu känner jag! Efter promenad lagade jag en köttfärs soppa. Mkt gott vill jag lova! Sen blev det en lugn em Ida på besök och Hedberg kom förbi på kaffe, så vi bakade en kaka till kaffet såklart!
Lova har hittat på nya hyss och bus. Idag har hon pratat med tungan utanför munnen. Hon ser så sjukt rolig ut så man kan inte annat än skratta åt henne, men så himla söt är hon ju! Det är så kul allting nu, (om man bortser från skolan), livet rullar på och vi njuter av det! Vi funderar på när vi ska åka utomlands och om det är någon som vill följa med?! Vore roligt att ha en resa att se fram emot, då vi som bekant älskar att resa! Det gör nog Lova med hon vet bara inte om det ännu ;)

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: ja, alla tänker vi olika ;) men lite är ju bättre än inget :)

2011-11-21 @ 20:17:48
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0