Igår



Blev det faktiskt lite gjort ändå. På fm tvättade henke och jag och lovan fick sovmorgon. Snällt! <3
Henke passade på att plugga lite mellan maskinerna så han han göra klart sitt. Vid halv tolv tog jag mig ner till miun för plugg. Satt och plugga med Sofie till strax efter tre. Vi gjorde klart en uppgift och hann prata lite framtid strunt osv.. :) Väl hemma blev det soffmys sen middagslagning. Efter middagen blev det birsta en stund sen ica maxi för blöj köp och lite annat. Kvällen avslutades med film i soffan jag såg början och slutet i mitten tog jag en liten sovstund;)
Lova är svullen och har typ blåmärke där hon tog sprutan i torsdags, men det kan väl bli så. Lite snorig är hon också. Fast det är jag med och henke hade halsont, verkar som en förkylning ligger på lur..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0