Söndag kväll



Då var det söndag kväll igen. Tiden går för fort och jag hinner inte riktigt med mig. Det finns så  mkt man vill göra hela tiden och så lite tid. Problemet blir mkt tid för roliga saker, och lite tid över för att studera (vilket ger plugg ångest lite då och då). Men samtidigt kan jag inte påstå att jag  pluggar mindre nu är tidigare heller, så Lova stör inte pluggningen utan de fixar jag så bra själv, men det har ju gått bra hittills så varför skulle de inte fortsätta i samma rkiktning? nejmen precis! Ingen ide att vara negativt inställd utan här gör vi det bästa av situationen! ;) hihi!
Till veckan blir det två dagar plugg. Sen ska jag och Lovis ta tåget till sthlm. Vi ska hälsa på sara! :) kulkul! Så i morgon och på tisdag ska jag försöka röja undan lite plugg så jag kan ha en härlig semester ons-fre! Sen är det innevecka v 44... :*/ suck ogillas säger jag bara! Nu vaknade lovan till, hon hade tappat nappen. Snabbt fixat och nu sover hon åter!
Idag satt Lova i soffan säkert 10 minuter helt utan stöd och lekte, ena sekunden åt hon på leksaken i höger hand och andra åt hon på filten i vänster hand. Tror faktiskt inte hon märkte själv att hon satt utan stöd för när jag tog fram kameran så välte hon då skulle hon självklart gå till attack och äta upp kameran istället. Har dock inte lagt in dem bildern ännu men de kanske blir ett bildinlägg i morgon!
Frida har fixat naglarna på mig idag också mkt snällt. DEt ser snyggt ut på håll i alla fall! ska fila ner dem lite sen kanske det får bli färg på dem till veckan om de väljer att stanna  kvar på fingrarna! :) Tack Tack snälla syster!
en liten Lova från i sommar, då hon låg lite mer still! :)

Kommentarer
Postat av: SARA

Längtar efter er! Jag sitter i samma pluggbåt, ska försöka trycka in lite i hjärnan de kommande två dagarna så jag kan vara ledig då ni väl kommer på besök! Som att jag kommer plugga då ha ;)

2011-10-23 @ 23:33:24
Postat av: Eleni

Åh, tack! :) Vad roligt att du brukar kika in. Jag har tänkt att det ska komma lite Bröllops tankar här framöver. Har liksom inte "kommit igång" med skrivande om det riktigt. Och grattis till giftermålet! :)

2011-10-24 @ 11:09:48
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Eleni

...eller det kommande bröllopet kanske man ska säga, haha! :)

2011-10-24 @ 11:10:14
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: frida

jag är bäst ! :D

2011-10-24 @ 14:54:26
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: Eleni

Då ligger ni längre fram än oss :) Vi har inte ens bestämt datum än. Vi är lite oense, hihi. Men förhoppningsvis kan vi bestämma oss och komma överens snart! :)

2011-10-24 @ 19:05:16
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Eleni

Ja visst är det jätte kul att följa alla deras framsteg! Man blir så stolt! :) Dom lär sig så mycket på kort tid så man har svårt att förstå att det verkligen händer! :)



Ni har gjort rätt i att boka och fixa med lokal och så. Skulle jag också vilja göra :) Men som sagt, vi måste ju först komma överens om ett datum, hihi.

2011-10-24 @ 21:18:35
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0