Måndag



Imorgon börjar jag skolan... stor suck! Det har verkligen varit skönt att inte ha skolan att tänka på men nu drar det igång och det är väl bara tuta och köra så man blir klar någon gång. Det är en evighetsutbildning vi har valt :)
Jag hoppas bara Lova visar sig från den snälla sidan och inte bråkar allt för mkt med pappan i morgon. ( med bråkar menar jag vägrar äta ur flaskan). För annars finns det ju inga problem med att hon och henke blir hemma själva tillsammans bara mysigt att de får lite egentid utan att jag är där och stör :)
Sista dagen på min mammaledighet var ju förövrigt den 31 augusti redan, hmm tänkte skriva att det var idag men det stämmer ju inte riktigt :) Så var det med de, idag har vi i alla fall hunnit med att låna böcker på bibblan skaffa lånekort till mig, storhandlat på ica maxi, myst hemma i soffan, både mamman och pappan har tränat, och nu har vi soffmys men det börjar bli dags att krypa till kojs så man orkar med morgondagen!
Nina har lurat in mig i Lchf träsket också, så vi provar på det ett tag så ser vi vad som händer :) Spännande!
Hej hopp!
Ps Lova vill åka till ett varmt land, de har hon sagt till mig :) Hon är ju 4 månader så prata han hon ju, på sitt vis :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0