Läget just nu.



Påsken var trevlig trots det tråkiga vädret. Däremot var det lite mindre trevligt att komma hem. Natten till tisdag drabbades vi av magsjuka här hemma det må vara det vidrigaste jag vart med om ska jag säga er. Utan några vidare detaljer. Igår låg både jag och mannen helt utslagna så vi fick ringa in barnvakt. Tack och lov bor familjen nära och kunde ställa upp varken jag eller henke var kapabel till att ta hand om någon annan än en själv igår. Lillhjärtat fick sova kvar hos Mormor över natten och i morse fick vi hem vår lilla skatt igen. Att man kan sakna någon så mkt. Idag har vi mått lite bättre men sjukdomen sätter sina spår och tröttheten i kropp och knopp gör gårdagen påmind. I morgon ser vi fram emot nya friska tag. Hoppas jag! Bio för mig på kvällen med Sara det piggar helt klart upp en trist vardag! Nu har ni fått en himla massa uppdateringar från mig ikväll! Undra just när jag ska orka uppdatera nästa gång ;)
hej så länge! Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Rädd för att moster nu drabbats av er åkomma....

2012-04-11 @ 20:59:32
Postat av: Lina

Stackars moster.

2012-04-11 @ 21:14:07
URL: http://kompismoster.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tack Lina för uppdateringen! Underbara bilder på en underbar liten familj.

2012-04-11 @ 22:04:11
Postat av: My

Usch, hoppas ni blir friska snart!!



Du, snygga jeans Lova har på sig lite längre ner på din blogg... Vars e de ifrån? :)

2012-04-11 @ 23:33:59
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: ROXANNA

tusen tack för tipsen, alltid lika bra att få lite feedback av andra mammor :)

Ha en bra dag

2012-04-12 @ 12:41:40
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0