Onsdag



Det har varit en bra dag idag! Vi började med mys i sängen sen for jag och Lova iväg på drakborgen som jag nämnde i morse. Det var helt okej trevligt. Lova gillade hoppborgen och bilen som gick att åka på. Lova och Amie var två trötta brudar så vi bestämde oss att åka på ikea för att äta lite lunch och sen åka hem och sova! God mat och semla blev det! :) Lova åt pasta köttfärssås. Gott tyckte  hon!
Väl hemma sov Lovan och jag har faktiskt håll i er. PLUGGAT i dag! mhmm, jag känner mig ganska duktig faktiskt. Visst jag har inte gjort super mkt med det är ju bättre än inget eller hur:D haha! Det är en början och nu är det ju bara att fortsätta!
Nu har middagen precis hamnat i våra magar jag ska byta om och fara iväg och träna. Lova badar och sen är det väl nattinatt för henne!
I morgon blir det väga och mäta för Lova sen har vi en del ärenden på stan att uträtta och de ska vi göra med Susanna :) Trevligt värre! Plugga i morgon.. nja två dagar i rad är väl lite att ta i..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0