2012 ett bra år!



Det här året kommer bli bra det har jag på känn! :) Vi har massor med saker att se fram emot, de två största sakerna just nu är en veckas semester i Turkiet med Henkes familj (-pappa) och sen vårt bröllop.
Idag har vi delat ut skickat de flesta inbjudningarna, och resten försöker vi få iväg i morgon skulle jag tro om vi hinner!
Lova kommer fylla 1 år när vi är i Turkiet, likså kommer faster Matilda bli 18 år. Finns det något bättre sätt att fira dessa två matilda än på en strand intill havet i solen. Förmodligen inte!
Som sagt jag längtar verkligen, som ni alla vet är ju resor något som jag älskar, framför allt värmen och solen! <3
Sen finns det ju massa annat skoj som kommer slinka in under det här året också! Men just nu är dessa två årets se framemot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0