En fm med Liam



Förra veckan hade jag äran att få vara med Liam några timmar på förmiddagen! Vi såg på film, på barnprogram, la pussel, spelade spel, läste tidningar, lerade osv. Massor med saker hann vi med helt enkelt.
När vi lerade i vardagsrummet la jag märke till att Nina hade en locktång och en plattång tror jag liggades på byrån så jag frågade Liam.
Jag: Är det mammas Locktång?
Liam: Ja.
Jag: Har hon gjort fixat sig till skolan eller?
Liam: mm
Jag: Blev hon nå snygg mamma då?
Liam: Nja inte så värst...
Jag såg dock mamman innan hon for iväg på skolan och hon var ju visst snygg, anser nog att Liam hade lite fel. Men man kan ju inte annat än att skratta åt honom..

Kommentarer
Postat av: SARA

Haha han är så generös med beröm den unga mannen ;)

2012-01-23 @ 21:38:40
Postat av: Ulle

Vad du är snäll som är barnis när vi andra är upptagna och sjuka veklingar.

2012-01-24 @ 07:06:09
URL: http://goldenretrievergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0