Lördag



Idag har vi varit på kalas hos Sara! Jag tror nog hon blev glad för paketen hon fick, vi hoppas det i allafall! Nu slipper hon i alla fall frysa om fötterna vilket är bra :) Då annika hjälpte till med ett av paketen, dvs stickade ett par tjockstrumpor åt Sara!
Efter kalaset drog vi oss vidare hem till Lovas Farmor och Farfar på tacosmiddag! Vi kom hem för en timme sedan. Lova somnade i bilen och sov sig igenom uppbärningen till sängen och ligger fortfarande i sin säng och sover. Otroligt skönt. Igår kväll när mormor och morster var här var det andra bullar då ansåg sig den lilla damen ha rätt till att vara uppe till halv elva och ja de fick hon ju tillslut vara också.. Jag har helt klart tappat positonen som den klara ledaren i familjen Lova har som tagit över den rollen tror jag! Snart dags att ta tillbaka den må jag tycka ;)
I morgon söndag väntar städ på dagis och sen inget mer planerat. Men något trevligt hittar vi nog alltid på! Lova mys finns ju alltid med i bilden så dagen kan ju knappast bli tråkig!
Nu ska jag se en film med mannen i huset tro jag!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: My

Ska ni gifta er?????? :D wooow!!! Grattis!!!!!! :)

2012-01-29 @ 07:21:28
Postat av: SARA

Typiskt Myt att vara sist att förstå att läsa mellan raderna ;)



Och nu är jag förvirrad. Var det födelsedagspresenter som jag fick i lördags? Trodde det var paket bara för att jag är jag liksom. Förjäkligt ...



Men jag blev nöjd ;)

2012-01-30 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0