Mysdag med besök!



Lova passade på att läsa en gammal H&Mreakatalog.Medan denna härliga buskille "NAPP/MOBIL TJUVEN" var och hälsade på.
Som sagt, vi har haft en härlig dag idag. På fm tog lilla familjen en prommenad, Lovan somnade ganska direkt 9.40 och sov sedan vidare hela turen och sedan ute på ballisen till ca 12.50. En långsovning blev det idag. Skönt för henne. Vid tolvtiden gick pappan i familjen på jobba och Simone kom hit med en sovande Charlie i armarna. Vi hann surra lite innan barnen vaknade, då var det mattajm för Lova. Efter det gjorde vi fruktsallad och fikade lite. Sen var det surr och lek/bus på schemat. En härlig em helt enkelt. Något som får en att må bra och njuta av livet bara! :)
Idag har varit en bra dag. Jag tror att morgondagen blir minst lika bra då har jag och Lova dejt med mammor och bebisar kl 13 i huset ovanför :) Ev middag hos Mormor och Morfar och Moster också, fast de vet dem inte om ännu ;)
Sov Gott mina vänner! Nu ska jag iallafall göra det!

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: har börjat fundera på att köpa en :P får ta de när lönen kommer ;)



de där ljusa jeansen som Lova har på sig i inlägget under har Alma också, FINA grejer de ;)

2012-01-13 @ 13:00:35
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: jag har mååånga bilder från graviditeten :P fast från förlossningen ser jag enorm ut, haha. svullen som en gris!

2012-01-13 @ 15:36:05
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0