Tisdag



Idag ahr jag och Lova varit på babysång för första gången. Det var kul men jag anser ändå att det var lite väl mkt bära runt på barnen, de är ju stora nu och det blir tungt för mammaryggarna! Men helt klart något vi ska fortsätta med ändå, bra att få träffa lite andra barn för Lova och kul att träffa andra mammor för mamman! :) Sen blev det en timmes prommenad med Cissi och Elvira. Två utslagna brudar i vagnarna och två pratglada mammor! Härligt! Dock sov Lova bara en timme då en rörande vagn inte alls är lika bra som en vagn som står still ute på ballisen. Så vi får nog prova lägga henne en stund snart igen annars blir det godnatt alldeles förtidigt idag!
Nu på em ska jag försöka få lite plugg gjort kanske. Skulle behöva åka och handla och funderar på att ta mig iväg och träna faktiskt någon gång måste man väl ta tag i det igen! Snart sommar...
Nej nu ska jag kolla upp träningstiden och se vad vi ska handla för mat, dvs matlista bör skrivas!
Tjo hej! Fortsatt härlig tisdag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0