Torsdag kväll



Det har varit en konstig vecka detta. Det blir lätt så när man är i skolan två dagar för då känns det ju som helg sen. Två halvsjuka familjemedlemmar har jag hemma Lova hostar i sömnen just nu tur hon fortsätter sova ändå, hon har oturen att ha samma hosta som hennes far... HAN hostar 24/7 skulle jag säga och man blir ju lite smått less på allt hostande och snorande :P Men snart är väl han frisk igen och då har väl jag åkt dit, och tänk vad synd om mig det kommer vara då :D
Kvällen ska (om det går som planerat, dvs lova sover) spenderas med en kopp te framför gossip girl och ev något annat bra program! :D Henke ska strax åka och visa upp sig på träningen.
I morgon är det fredag, underbara fredagar! :) Inga planer direkt, plugg för pappan så han hinner avverka lite uppgifter. Bus för Lovan och mamman kanske!
Trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0