Just kommit på en sak..



Det är fem veckor kvar till jag ska gifta mig, dvs börjar bli ont om tid. Prcikat av några saker på listan idag, nu är det bara resten kvar. I morgon blir det en sväng på birsta med Erika och Lova då hoppas vi kunna pricka av några fler punkter från listan. Innan veckan är slut ska vi nog ha hunnit med en hel del! :)
Sommarvärmen lyser med sin frånvaro, men vad gör man. Vi gillar läget helt enkelt. Hittade ett par gamla jeans idag som jag helt plötsligt kunde ha, tänka sig! :) Efter 5 v med LCHF kost, lite fusk på helgerna ibland, kan jag konstatera att vågen är inte vad man ska ha fokus på som så många andra tidigare sagt. För visst har jag gått ner några kilo, men inte så mkt som jag trodde. Däremot har jag tappat cm efter cm runt midja och mage, vilket är roligt att se. :)
Fotbolls EM på tvn. Går väl totalt sämst för Sverige om vi säger så. Egetligen var det väl inte så att man väntade sig något annat men hoppet är det sista som sviker och det är ju 30 sek kvar, En boll i nättaket dock ovanför ribban.. synd.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt, bra jobbat! Det är ju faktiskt hur kroppen ser ut och inte vikten som är viktigast :) Tyckte du såg mkt smalare ut då vi sågs på stan :)

2012-06-12 @ 06:46:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Nina

Shit det är ju hur bra som helst :) Bra kämpat och kämpa vidare.

2012-06-12 @ 21:47:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0