Trist



Det är ju sjukt trist att jag inte bloggar något. Men det känns som att instagram är min grej nu för tiden. linalova heter jag! :) Det händer mkt med min stora tjej. Hon blir mer och mer medveten, en större dramaqueen får man leta efter. Får hon inte som hon vill slänger hon sig på backen och fejkgrinar. Dagens grej är att hon nu kan ta sig upp i soffan utan hjälp= livsfara ;) hihi! Hon lärde sig för någon dag sedan att ta sig upp om hon höll i mig och drog sig upp men nu kan hon helt själv. :) Att gå och vara ute och busa är helt fantastiskt roligt, birsta och säga hej till alla människor är också en hit! :) Vi har med en social tjej att göra helt klart! :)
Bröllopsplanerna går framåt, det börja ordna upp sig. Väntar dock på att prästen ska ringa hoppas det blir i veckan så kan vi pricka av det också.. :) Midsommar var trevligt, fint väder och inte en droppe regn sånt gillas=)
Ev kommer det bilder här framöver men vi glömde ju såklart kameran hemma, snacka om miss.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0