Lördag utan pappan hemma



En lördag utan pappan hemma (han festar ju bara i storstan). Spenderade jag och Lova med Farmor. Först städades det på dagis, tack så hemskt mycket för hjälpen, sen bar det av ut till Skärsätt för bla korvgrillning. Och som ni såg i tidigare inlägg snöätning. Vi hade det härligt i solen, och Lova fick korvbröd av farfar och rån med smör av farmor. Sen fick Lova festis av farfar också, vilket hon av någon konstig anledning gillade ;) Men men lite socker dödar nog inte denna lilla donna! Den otrolig fina mössan som Lova har på sig fick hon på posten i fredags av morfar "mormor" Jenny och moster och morbror. Den passar ju perfekt och Lovas fina blå ögon lyser upp!
Efter en härlig em ut i skärsätt for vi hem till Farmor och åt middag, gott gott. Kvällen avslutade i sängen hemma för Lova och jag själv tog mig en dusch för att bli av med röklukten och sen vart det en kort tur i soffan innan jag insåg att jag var för trött. Då gick jag och gjorde mitt lilla hjärta sällskap.
En härlig lördag hade vi helt klar! Vi älskar det härlig vårvinter vädret, men inser att det är dags att köpa en skaloverall för annars blir det nog varmt till påsk!

Kommentarer
Postat av: SARA

Mysig helg för två fina tjejer!

2012-03-04 @ 21:15:41
Postat av: Jenny

Snygg du blev i mössan:-)

2012-03-04 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0