Måndag



Ny vecka nya tag. Hettsplugg på g. sitter och knåpar på min uppsats vore ju skönt om jag har en "full" uppsats klar i kväll så jag kan läsa om och göra rätt sen resterande dagarna i veckan. Har ju fått ihop några sidor så det lär ju ta ett tag att läsa igenom och rätta alla smågrejer eller stora ;) haha!
Har ju hänt en del saker sen jag skrev sist men har inte tid att skriva mer just nu. får bli en uppdatering någon annan gång. Har dock varit dålig på att knäppa kort vilket är så trist när man ska blogga. är ju roligare om man har bilder till texten! men men!
Nej nu ska jag fortsätta att skriva så jag blir klar med detta  någon gång!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Sv: Eller hur!! De är ju inte glada jämnt ;) hon var bara en månad på bilden, så liten plutt!

2012-03-13 @ 07:19:12
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Eleni

Tack, dom blev faktiskt väldigt goda också om jag får säga det själv! ;)



Lycka till med allt pluggande! Du gör det bra! :) Tänk om jag hade den motivationen!

2012-03-13 @ 11:44:48
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

Sv: Det hjälper inte att ha henne ute i vagnen. Även om man är ute och går sover hon Max 40 minuter. Hon vill väl helt enkelt inte sova mer, hon har inte tid helt enkelt ;) men hon sover ju 12-14 timmar på natten :)

Idag tog dock vi en powernap på nästan 3 timmar, haha! :) hon sover nog mer sen när hon blir lite mer aktiv :)

Kramar till er!

2012-03-16 @ 21:58:44
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0