Torsdag



Hej hopp!
Efter en ovanligt jobbig natt var det dags att stiga upp vid halv åtta strax efter att pappan åkt iväg till skolan. Inga planer hade vi men det blev en tur till gammelmormor och morfar i kvissle, sen blev det sovning ute hos farmor för lovan. Lite plugg, god lunch och surr för mamman :) En härlig dag hade jag och Lova ute i njurunda! Väl hemma var det en liten gnällspik också det ovanligt för våran gladskit. (jag tror det är fler tänder på g som spökar). Pappan kom hem och vi åt god mat och hade det bra. Sen fick jag för mig att åka ner på stan en snabbis var ju rea lite här och var så jag fick med mig två blusar till mig och ett par shorts till henke!
Sen hade jag en tjej hemma som inte alls ville sova så hon fick vara vaken med mig ett tag och strax efter åtta valde hon att sova!
JA det var väl vår dag det! En bra dag trots att jag varit riktigt trött hela dagen!
såhär kan det se ut när man äter mat...

Kommentarer
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Jag vet faktiskt inte :P Skulle gissa på pyjamas men det är lite oklart. Det är en present, men jag vet att den är köpt på Pub i stockholm :)

2012-03-30 @ 21:59:01
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej!

Tänkte sprida att jag faktiskt också tänkte försöka börja dokumentera lite igen:)

Tänkte också föreslå att vi bokar en helg här efter påsk så vi kan planera lite för i sommar, hur låter det?

2012-04-01 @ 12:01:49
URL: http://ericaw.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0