Torsdag



Nu har vi pluggat här på fm, snart är det dags att åka ut och hämta hem vår älskade prinsessa som har varit med farmor i dag! Otroligt välbehövligt vill jag lova, det går enklare att plugga utan barn hemma så ni vet;)
Längtar lite till hösten nu känner jag då lilltoka kommer vara på dagis, vilket kommer underlätta studierna en hel del! Samtidigt längtar man ju absolut inte till hösten då vi vill ha sommar och sol super länge:) Men ur plugg synpunkt kommer det bli skönare till hösten! Nu vill man ju så gärna lägga all tid på att vara med Lova och plugget hamnar ju lite i skym undan men det som inte dödar det härdar, och självklart så fixar vi ju plugget trots att Lova är hemma! :) Men det hade ju varit mysigt att bara vara hemma med Lova också, utan att behöva ha plugg stressen över sig. Därför ser jag så sjukt mkt fram emot sommaren, då ska jag och Lova njuta av livet och leka i lekparken, bada, busa mysa och kolla på fotboll! :) Nej dags att byta till jeansbyxan och hoppa i skorna!
Ha en härlig torsdag njut av solsken och sång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni gör det så himla bra...

2012-03-01 @ 21:51:50
Postat av: SARA

Vad mysigt för Lovan o farmor att ha en mysdag ihop!

2012-03-01 @ 22:14:40
Postat av: Linnéa & lilla Lo

sv: Jo det gjorde jag, men den är i storlek 86 och på tok för stor nu... verkligen stor! Och om jag ska köpa en till så vill jag inte ha samma :P

2012-03-02 @ 12:10:40
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: vad bra :D vi hoppas Alma kommer trivas bättre i denna :)

2012-03-04 @ 00:29:26
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Linnéa & lilla Lo

sv: Skönt att höra att det finns fler fegisar ;) hihi Lo vill mest hoppa då man håller henne i händerna, men går lite framåt i bland med.. :P

2012-03-04 @ 19:54:08
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: det var kampanjpris på denna och den gråa :)

2012-03-04 @ 20:34:09
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0