Livet



blir inte alltid som man tänkt sig. Vi har fortsatt på banan med motgångar men jag tycker nog att det borde vara nog nu. Nu borde det vara påväg mot ljusare tider igen, det är i alla fall lite snö på backen idag så lite ljusare är det ju redan. 
 
Nu är det snart december också, en månad med traditioner, stress och mys. (och super mkt plugg varje år). 
Pga av livet så har plugget legat på hyllan sen förra veckan, och nu är det dags för mig att ta mig ner för berget, så jag kan vara ledig med gott samvete till veckan.
 
Livar upp med en härlig bild på Lova

Kommentarer
Postat av: Linnéa, Lo & Skorpan i magen

Hur är det med dig/er? :( Hoppas på positiva framgångar för er nu! Kram

Svar: tack! vi håller tummarna för en ljus framtid nu=) Tog ju bara lite magsjuka först ;) Kram
Lina

2012-11-28 @ 14:36:37
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se
Postat av: Nina

Nu vänder det för er. Kram

Svar: var bara en magsjuka som skulle komma och jävlas först ;)
Lina

2012-11-28 @ 19:32:08
URL: http://thepioneer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0