Dagen innan semester



Det är alltid lite stressigt innan man ska åka iväg. Jag har för mkt att göra och det resulterar i att jag istället gör för lite ;) Lova har i alla fall äntligen somnat. Hon brukar vägra somna när jag lägger henne vet inte vad jag gör för "fel" men det går i alla fall mkt bättre när pappan i huset lägger henne. Men som sagt hon sover och jag kan göra det jag ska ;) Men då blev jag som fast här vid datorn istället! Det behöver ju inte vara fy skam det heller :) Ev att jag lyckas hålla denna bloggen igång lite! 
 
Dagen har spenderats till stora delar med Susanna. Vi har tvättat och varit på stan och hemma hos henne. En hel del timmar surr har vi hunnit med :) Alltid trevligt! Sen när det var dags för Lova att återvända hem blev det en tur på ica sen lite renbäddning i sängar och plocka upp tvätt. Vi plockade även fram det vi skulle ha med oss så nu ska jag bara packa ner det i resväskorna och sen strukturera upp sånt som inte är kläderpackningen.  Det är lite jobbigt att packa. Men samtidigt är det lite mysigt också, för man har ju allt roligt framför sig! 
Till denna resa har Lova skaffat sig ett par egna glasögon, en lite mindre variant av de på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0