Föräldraråd



Just hemkommen från föräldrarådsmöte. Det var ett lagom ansträngande möte, lite kaffe fick man ju och kaka om man så ville. annars har dagen för mig inneburit ett försök till plugg, men det har varit segt och inte alls gått min väg. Tankarna har inte velat göra det jobb som de borde göra så nu har jag det jag gör här ikväll innan läggdags. För in ska ju uppgiften i morgon innan lunch och jag måste ju som sagt var ha något att skicka in också;) Kan ju vara bra menar jag. Jag har hunnit med en lunch här hemma med sara också innan hon skulle iväg på tenta. Lek i lekparken med Lova och matlagning. Plockat upp och vikt tvätt och rensat undan Lovas sommarkläder. Så när man ser tillbaka på dagen kan man ju se att det inte har gått till spillo i alla fall. 
 
Nu är det en timmes plugg framför mig sen blir det till att mysa ner sig i soffan med en kopp te.
 
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0