Lördag



Härligt med helg! Igår hade vi en mkt trevlig kväll tillsammans med goda vänner. Det bjöds på middag och tårta, Pontus har nu även han fyllt 23 och entrat äldre dar. Det var en trevlig kväll med tidig hemgång då Lova vaknade vid strax efter nio och inte hade lust att somna om och var nog lite för trött för att spela sällskapsspel. Vid tio tiden var vi hemma i hemmets lugna vrå och kvällen avslutades med att jag somnade i soffan,som vanligt. Märks att det är höst och tidiga mornar nu förtiden kvällarna blir som kortare och kortare ;) 
 
 
Nu har jag packat ihop mig för idag ska jag åka till nordligare breddgrader. ;) Umeå är målet och kvällen bjuder på kräftskiva/inflyttning/födelsedagsfest! Det blir jag, Matilda och Alva som tar en liten tripp norrut och vi kommer nog få ett trevligt dygn på resande fot! :) Ska kanske ta med kameran så det blir lite bilder:) 
 
Ha en härlig helg!
 
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Henke

Hej Hopp!

Hoppas att kvällen har varit trevlig :) Känns lite tomt här hemma, men som tur är kommer du ju hem imorgon igen! Puss

Svar: Älsk <3
Lina

2012-09-08 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0