Måndag



Jahapp ny vecka nya tag. Förkylningen sitter i. Det har blivit värre skulle jag nästan vilja påstå. Jag har fått hosta nu också. Men vad gör man inte. Just nu sitter jag nere på miun i stan, det är min innevecka denna vecka men jag ska inte på skolan förens på onsdag så jag tänkte att jag så stort skulle börja plugga redan idag. Men ja nu sitter jag ju här och skriver, ni vet hur det är. Jag är verkligen värdelös på att arbeta utan pressen, men det vore ju som skönt om jag kanske lyckades få ihop några ord på pappret innan jag går hem idag. Ska ju trots allt börja skolterminen med semester.  Fördelen med att skolan börjar är att jag brukar börja blogga mer jag har mer att skriva ( eller undvika att skriva) om och sitter framförallt mer framför datorn. 
 
Trots att klockan är tidigar förmiddagen har vi ändå hunnit med en del idag vi tvättade fyra maskiner i morse vilket vi var klar med kl 8. Lämnat vår älskade lilla skatt på dagis och hunnit ätit frukost och tagit oss hit ner på skolan, dock med bil idag då jag inte känner för långpromenad med denna förkylning i kroppen.
 
Ja det var väl tillräckligt mkt babbel för nu. Jag bör ju ta tag i den där uppgiften nu som jag skrivit några rader på. Har faktiskt mailat en lärare också för att få lite ordning på schemat men lär ju knappast få något svar, för ni vet på universitetet läser inte lärarna mail på dagarna. har man tur svarar de inom en vecka, har jag sagt att jag läser på distans ;) Aja nog om detta. Nu blir det kisspaus sen är det hårdplugg!
 
Ha en härlig måndag. Solen skiner ju och det är en riktigt härlig höstdag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du har verkligen förmågan att "babbla" eller att göra det som känns lite roligare. Är ju himla dumt att göra sånt som inte är så kul ;)Å som sagt det är ingen stress än så du hinner med både det ena och det andra.

2012-09-03 @ 12:37:04
Postat av: Nina

Kul med bättre bloggning! Imorrn date ;)

Svar: Som jag längtar till i morgon :)
Lina

2012-09-03 @ 14:16:19
URL: http://thepioneer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0