Rhodos



I fredags tog vi och bokade vår första bröllopsresa som jag tidigare nämnt. Vi tackar alla som bidrog till att vi kan få resa tillsammans. Det som är så himla härligt är att vi har pengar kvar och det betyder att vi kan göra ytterligare en bröllopsresa längre fram, troligen till våren! :) Denna resa blir från sundsvall- rhodos. Eller ja vi ska åka från midlanda men det är så nära hemma som det går att komma, det känns himla skönt att slippa fara ner till stockholm för att fortsätta resandet ut i världen, speciellt när man har en liten busig skruttunge med sig. Men på något vis hör ju ändå Arlanda ihop med utlandsresor, nästa gång blir det kanske ett besök där igen. Det som är synd är ju att det tar ett tag att åka dit ;) 
 
Vi ser verkligen fram emot en vecka tillsammans för bad, sol, bus och familjehäng. Jag skulle kolla efter bilder på datorn från min och henkes tur till Rhodos men det var så längesen att de fanns inte kvar på denna dator. Jag tror dock att jag kan skramla fram några här i arkivet på bloggen. :)  Nu längtar vi efter semester, tänka sig att dessa resor bara ger mersmak var ju inte allt för längesedan vi var iväg. För ganska precis 4 månader sedan befann vi oss i turkiet och hade det riktigt härlig. Vilken lyx att vi redan nu kan få fara iväg till värmen igen. Tusen tack alla!
 





Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad gulliga ni är :)

2012-09-04 @ 08:37:51
URL: http://thepioneer.blogg.se
Postat av: Gunnar - gammelmorfar

Du får kolla om du känner igen dig sen sist 1997?

Svar: Jag tror väl vi var på Faliraki eller den sidan iallafall 97. Jag och Henke var dock på Rhodos 2008 också. :) Så det blir tredje gången för mig nu!
Lina

2012-09-06 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0