Torsdag



Natten funkade sådär. Lova vaknade vid 2 typ och hon har en förmåga att klättra på mig och ska typ ligga med sitt huvud på mitt alternativt klänga över mig. Tillslut fick jag nog och Henke tog över. Hon är ju inte gnällig men klängig.  Vi somnade om allihop ganska fort men på natten känns fem minuter länge så jag tror att känslan alltid är att man varit vaken längre än man verkligt har. Jag skulle upp med tuppen och öppna Optimus i dag så jag kände att jag behövde sova! Det var inga problem att vakna i morse trots lite paus i sovet under natten. Jag hade en trevlig dag på  "dagis" och lagom till jag kom hem kom även Lova henke och Farmor hem. Det blev lite fika och sen bus. Lova är väldigt trött på em och just nu är det faktiskt ganska mycket gnäll om inte Livet går som hon vill. Hon är väldigt bestämd och envis och det blir rätt många fejkgrin om dagarna. Vår lilla bus älskar att vara ute så jag och Lova gick ut och lekte en stund på em i två olika lekparker. Hon älskar att åka kana lova och att gå, gå ,gå det är ganska skönt att hon orkar gå kortare bitar så man inte behöver ta med vagnen eller bära henne för minsta lilla förflyttning. 
 
Annars har Lova för vana att inte somna trots extrem trötthet på kvällarna. Alternativet är att hon får vara vaken längre men hon är så trött att hon inte skulle orka det. Så det blir mkt snurr snurr snurr i sängen innan hon somnar.  Men hon gnäller inte utan har nog bara svårt att komma till ro och det är nog mkt tankar som snurrar i det där lilla huvudet just nu.. Alla nya intryck, kompisar och en helt ny vardag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0