Kalashelg



Den här helgen har varit full av kalas! I fredags var det vår älskade Henrik som blev 24 år vilket firades med paket tårta och god middag med trevligt sällskap. Att jag råkade vinna kortspelet på kvällen (ja Alva vann också lite, men jag vann först) gjorde ju inte saken sämre. Födelsedagsbarnet själv hade lite mer otur i kortspelandet och hans vinstchans spelades ofta ut i första rundan och det var nog därför han helt enkelt blev sist också ;)
 
Igår fyllde Syster, Moster, Frida år. 16 år helt plötslig hur nu det kunde bli så.. Det firades med lite fm tårta på klockis sen blev det bad på em. Kvällen spenderade Lova hos Farmor och jag och Henke åt först middag med Tommy och Erika innan vi for in på konsertfesten. Ännu en trevlig dag, med kalas!
 
Nu idag har vi nyss intagit frukost nu är det dags för lite husarbete innan vår lilla älskling kommer hem igen. Då ska vi göra oss klar för helgens sista kalas, Liam fyller 5 år i morgon och det måste vi ju såklart fira! 
 
Det gäller att ta till vara på dagarna och av någon anledning är det väldigt många saker som skulle behöva få plats på dessa sista dagar av sommarens ledighet. Om 1,5 vecka är det åter dags för vardag igen, Lova börjar dagis, henke har då redan börjat på skolan igen och om 2 veckor är det även min tur att inta skolbänken och försöka skriva ihop något på en sådär 10 veckor. Ska försöka föda lite barn någon gång där imellan också men sen tar jag en välförtjänt mammaledighet igen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Visst är dom fina?! :)

Maya ska börja på grevebäckens förskola. Tror det kommer att bli jättebra. Det känns så. Hur har det gått för er? Fick Lova någon plats dit ni hade sökt?

2013-08-10 @ 10:10:49
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0