drömmar



De senaste nätterna har jag drömt ganska mkt, helt tokiga saker och man undrar ju hur hjärnan får ihop allting.Ifår natt drömde jag att jag var på kyrkmonsskola av någon anledning och det var bara massa tok tror vi dödade någon och ja massa tok. Väl påväg hem så brinner hela klockarberget, det står i lågor. Bron över ljungan kunde man inte gå på för den var alldeles varm av elden. Det var inga brandbilar eller andra uttryckningsfordon utan berget med bostadsområdet på fick stå ibrand i godanro utan att någon gjorde något, vi kollade bara på.
 
hur det än vart så skulle vi bo allihopa på svartvik helt plötsligt, mamma pappa frida hampus jag henke lova annika masen matilda och viktor. Tur det är så stort där ;) haha! Ja sen vaknade jag och funderade på vad jag egentligen hade drömt för tok. =P 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har också drömt konstigt på sistone. Mycket mardrömmar och krigsdrömmar. Riktigt hemskt då man vaknar helt förstörd

2013-02-26 @ 13:38:27
URL: http://thepioneer.blogg.se
Postat av: Malin

Härligt med fantasi, det kanske betyder att du komemer att få en kreativ vecka innan den är slut. Tur att det inte var verklighet

2013-02-27 @ 16:22:09
Postat av: Annika

Men alltså, tänk vad mysigt med ett kollektiv ;-)

2013-03-03 @ 07:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0