Måndag



 Igår måndag var en dålig dag (på dagen), jag kunde inte förmå mig att göra någonting. Jag kände att jag hade för mycket att göra och för lite ork, så istället för att börja i ena hörnet och beta mig igenom allt så satt jag i soffan och såg en film. Ibland är det bara så att det inte funkar, orken att börja med något finns helt enkelt inte där. Men men. Em blev bättre då mina två kärlekar kom hem! Vi myste på hemma tillsammans en stund sedan åkte vi ner på stan och strosade lite och åt middag på Olearys. En härlig em där energin fick tankas på. =) 
Det gäller att vända de dåliga dagarna till något bra, och de lyckades jag ju med igår!
 
Stortjejen som åt popcorn innan maten och drack vatten med sugrör.

Kommentarer
Postat av: Nina

Stortjejen, såå söt!

2013-02-26 @ 13:39:46
URL: http://thepioneer.blogg.se
Postat av: Annika

Helt rätt av dig, ibland stämmer det helt enkelt inte och då är det lika bra att låta det vara, tanka energi och komma igen!

2013-03-03 @ 07:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0