Dagens projekt



Ja jag tog tag i det där med barnkläder. Hur mkt kan det finnas tänker jag och sätter igång. Målet är att få ordning och sortera in i storlekar 50/56 62/68 74/80 86... 
 
Att konstatera är ju att hon har haft sjukt mkt kläder den där damen, då vi ändå har slängt de som är "dåligt" tidigare och det finns massor kvar. Jag fick en blev alldeles paff när jag plockade med 62/68 kläderna de tog aldrig slut fanns inget stopp. Tur det gick att pressa på locket på lådorna. Nu känner jag att jag gjort något nyttigt och det ska bara bäras ner till förrådet. Får se om jag orkar annars får nog henke göra det ;) Bra fördelning tycker jag!
Jag tänker så här om jag börjar rensa och städa och strukturera här hemma så borde det ju underlätta när det är/blir dags att flytta =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mycket kläder blir det!! När man får barn nr 2 blir det körigt,då ska det både packas upp & packas ner :)

2013-01-15 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0