Måndag v.2 2013



Skola:
 
Nu har jag just skickat iväg min B-uppsats till läraren. Tyvärr känns det väl sådär, men med tanke på den tid och energi jag lagt ner så håller jag tummar och tår att det räcker för att bli godkänd. Jag har ju alla fall 23 sidor skrivna och inskickade, vad nu det innebär är ju en helt annan sak. :) Jag kan i alla fall lämna den för en liten stund. På Torsdag ska jag upp på opponering och sen lär det väl ska ändras lite hit och dit innan den ska skickas in för bedömmning. Men sen är Höst terminen 2012 klar och det är dags att ta tag i Vårterminen 2013. Den bjuder på samhällskunskap C, vad nu det innebär får tiden utvisa. Lite politik tror jag visst det var och en c.uppsats ska hinnas med i alla fall. 
 
Jag känner mig i varje fall duktig som har fått ihop en uppsats och är klar i god tid innan den ska in, dvs hela 4,5 timme innan deadline ;) Har ju trots allt jobbat med uppsatsen tre "dagar" förra veckan och idag då, med lite paus för mat, prommenad, mat och lite prat och kaffe, och te och vårabästaår paus. Suck verkar som jag haft många pauser idag ;) en helt vanlig dag i mitt liv, ja förutom att jag faktiskt har pluggat också då ;)
 
det var en liten uppdatering om skolan och dagen det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0