Grodan och jag.



vecka 23 (22+1). Har precis som med Lova i magen fått otroligt ont vid revbenet på vänster sida, det blir ofta värre på eftermiddagen kvällen och ja som sagt har varit med om det förr och det är bara att härda =) Det går väl över så småning om. I övrigt är det mycket jobbigare för kroppen denna gång då fogarna inte alls är överrens med mig, men en så länge går det relativt bra nästan hela tiden. Håller det sig på denna nivå så fixar jag ju lätt 17 veckor till ;) Och blir det värre som det troligen kommer bli så fixar jag ju 17 veckor ändå, man får ju ta det onda med det goda helt enkelt! En liten uppdate om läget helt enklet. Om en vecka ska vi till BM och kolla läget med lilla grodan och även kolla läget med mamman.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Fina grodmagen :-)

2013-06-10 @ 21:39:44
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0