Fredag



Veckans absolut bästa dag. Jag ska dessutom till frissan nu på fm så det känns som att dagen inte kan bli annat än bra! =) I em kommer mina älsklingar ner på stan och vi ska på skoshopping till Lova och pressentshopping till min käre bror som bli 18 år nästa vecka, hur nu detta är möjligt.
 
I morgon ska vi på bröllop så himla roligt. Det är inte varje dag man få gå på sådana tillställningar vilket gör det extra speciellt. Kärlek familj framtid hopp lycka. Allt samlat på samma ställe.
 
Sist var det ju faktiskt vi som gifte oss och det var ju en dag vi sent kommer glömma. Tiden innan också för den delen oj oj massor att göra men samtidigt roligt och spännande med alla förväntningar. Vi hade en helt underbar dag och de hade nog våra gäster också! =) de har de sagt i alla fall men vem vet de kanske luras... ;) 
Jag ser verkligen fram emot morgondagen och tror det kommer bli ett fint bröllop och en mysig tillställning på kvällen. 
 
Hoppas ni får en härlig fredag allesamman och en underbar helg om jag inte tittar in något mer.
 
Tillsammans är vi oslagbara<3
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så fina

2013-03-23 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0