Newbie



Märket som alla mammabloggare talar om just nu har kommit ut med kläder i större storlekar. Så jag tog mig en lov på birsta med man och barn och vi hittade följande gobitar som fick följa med hem från stan idag. Hade rabatt kupongerna hemma när vi var på birsta så då skippade vi att köpa, kollade bara in och provade storlek. 
Tröjan fick det bli 98 på då den egentligen bara var lite lång i ärmarna men det går ju och vika upp. Så då kan hon ha den även i höst om hon inte tänker super växa. Byxorna blev i storlek 92 och kommer var galet sköna i sommar, synd det inte fanns i min storlek. 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

De där byxorna är galet fina.

Svar: Ja verkligen och de verkar vara så galet sköna också!
Lina

2013-03-05 @ 17:18:32
URL: http://thepioneer.blogg.se
Postat av: Annika

Jag gillade tröjan! Härligt med nya kläder.

Svar: Ja tröjan är ju helt underbar, man skulle kunna ha en likadan själv. Den ser ju typ ut som den hon fick av er när hon fyllde 1. Fast i liten större och minde skitig upplaga
Lina

2013-03-06 @ 05:43:38
Postat av: My

Vi älskar de där plaggen! Kanske vi ska prova tröjan vi med och se om vi med ska byta till 98.. men hur lång är Lova? :)

Svar: Jag mätte Lova nu hemma hon är bara 86 cm men det är absolut inga problem att ha tröjan i 98. Tycker det är lika bra att ha lite större när plaggen ändå är så pass dyra=)
Lina

2013-03-06 @ 13:05:28
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mmys
Postat av: Eleni

Så fina! Byxorna förälskade jag mig också i och tänker köpa till vår lilla frökenfräken snart :)

Svar: Så härliga:) skulle gärna ha ett par själv tror dock inte det är lika sött på mig ;)
Lina

2013-03-08 @ 20:51:57
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0