Påsken 2012



I fjol låg påsken i April och vi var även då en sväng upp till Järpen för firande. Lova fick åka pulka för andra gången efter skidor och fira påsk i Järpen för första gången. Jag som aldrig skulle åka till mormor och morfar när jag blev stor och fick bestämma själv, är nu återigen på plats och redo för längdskidor och påskmat i massor. Jag hoppas på en härlig sol också!
Det är tydligt att saker och ting kan förändras, även om jag inte idag heller är sådär super förtjust i att åka längdskidor så kan jag tycka att de runt omkring väger upp så det är värt att åka en sväng. Jag hoppas Lova kommer trivas i pulkan och att det går bra att ha henne där även i år! Hon är ju tjejen med humöret och man vet ju aldrig hur det blir =) 
 
Just nu lär jag vara ute på fjället och förhoppningsvis njuter jag av ett underbart väder!
Trevlig fredag på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0