Sjukstuga



Ja det är exakt vad denna vecka inneburit. Lova började me hög feber som övergått i trötthet förkylning med hosta och massa snor. Nu har bacillens hoppat över till mig tror jag för det kliar fruktansvärt i halsen och känner mig slö. Hoppas det inte blir mer än det här och hostan som jag har. För pga sjukstuga denna vecka har jag något så fruktansvärt mycket att försöka lyckas få ihop nästa vecka. Men det som inte dödar de härdar typ.. Det är ju inte dö enkelt att skriva på paddan men det går ju, haha, orkar ju knappast starta datorn och anser nog att det vart lite väl tyst här  inne senaste veckan. 
 
 Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Krya på er nu,så barnen får träffas till veckan! "Ova borta" har Elvira konstaterat! Kram

2013-03-16 @ 12:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0