Vecka 10 sportlovsveckan...



Eftersom Henke har sportlov så är ju han hemma och dräller om dagarna nu ;)  Idag skulle han och Gustav iväg för lite pimpling. Solen sken och det verkade just bli en helt underbar dag. Så jag tog med mig mitt plugg och följde med. Tyvärr så tilltog blåsten och det blev typ storm och solen försvann efter två timmar, men jag hann läsa ut min bok alla fall så jag fick ju mitt jobb gjort. Grabbarna misslyckades med sitt pimplande skulle man kunna säga då de inte fick en enda lite fisk. På em har vi myst med en go liten stortjej som är full med bus. Hon har nu lagt sig för kvällen men jag hör att hon ligger och surrar fortfarande, hon har väl en del att fundera på innan hon kan sova =)
Det är lyx att kunna plugga ute i solen och för en stund tro att man har sportlov precis som Henke!
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Nu när du säger det så kommer jag på att vi köpt något par där tidigare för länge sedan. Åh, sånna solglasögon vill jag att Maya ska ha också. Tack för tipset! :)

2013-03-08 @ 20:52:41
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0