24 år



Igår var det morsdag och även min födelsedag, så nu är jag inne på mitt 24:e år och det känns;) Gårdagen var mysig vi åt både frukost, fmfika med sara, lunch, och em fika med mamma,pappa och frida, ute på altan. Middagen avnjöts inne tillsammans med Annika och Matilda. Vi hade en härlig dag hela familjen och vi spenderade större delen av dagen utomhus, rensade bland blommor, planterade ett träd och bara myste på.
 
Jag fick mig en hel del paket, och man inser väl att man börjar bli gammal när man får ett träd och blåbärsplanta och blir glad för det =) haha! idag regnar det så när vädret tillåter ska jag knäppa kort på mina nya växtligheter i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0