Onsdag



Idag har vi haft en mysdag hemma! Ja eller vi har varit på Ikea en sväng också, några små saker har vi uträttat och annars mest strosat omkring. Lova är världens goaste men också en 2,5 åring men bus och hyss för sig mest hela tiden ;) Tur jag hade Lovisa med mig som kunde jaga fröken jag gör tvärtemot och springer ifrån er sådeså. Att man sedan får världens goskramar och mys av denna lilla goding gör det ju rätt svårt att vara sur på henne. 
 
När vi kom hem drog vi igång lite bak och bakade lussekatter. Sen slängde jag ihop en pizza också som vi åt medan degen jäste. Lovisa och Henke knackade bort lite golv också, Vi närmar oss sakta med säkert målet att få en matsal/vardagsrum. 
 
Kvällen har spenderats i soffan med bland annat betalninga v räkningar.
Fyllde på olja i bilen idag också, bara det är en bedrift skulle jag vilja påstå, dyrt tyckte jag det var också, 199 kr, kanske inte dyrt men sjukt tråkigt att lägga pengar på. Dock ska bilen på verkstan på fredag och då klara jag mig inte på 199 de blir nog x antal gånger dyrare, men det är ju bara att betala och se glad ut :) Bilen behövs ju och det är ju bra om man kan bromsa ;)
 
Nä nu har jag en skrikande liten pojke här bredvid som vill gå och lägga sig, och en stor kille som börjar tappa ideer på underhållning av den lille! Så bäst att stänga ner. 
 
God kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0