Tröttsamt



I fredags kväll satt jag i soffan och skrev ett inlägg från mobilen jag satt en stund och tyckte att jag var så duktig som bloggade och skrev ner lite om dagen och läget lixom. Jag skickar i väg inlägget och vips är det borta... Suck! Orkade inte direkt sätta mig och skriva om allting och jag tappade som lusten till att skriva ett nytt.
 
Men så kan det vara ibland. Tekniken samarbetar inte alltid, eventuellt kan man även skylla på handhavande fel vad vet jag ;)
Hur som helst så var det rätt tröttsamt, var väl mest det jag ville säga med detta inlägg!
 
Ska se om jag orkar ladda upp lite bilder så kanske det kan bli något fler inlägg här senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0