Torsdag



Känslan av att tiden gärna får gå fort men det finns ändå så mycket som måste hinnas med så man önskar tiden gick lite långsammare. Det är lite av en brottningsmatch i hjärnan just nu. Den troliga vinnaren är ju JAG men man vet ju aldrig.  


Jag är inne på omgång två av lchf det här året åt från slutet på april fram till midsommar ungefär plus minus lite. Sen hade jag en paus under semester och har nu sedan i början på augusti ätit lchf igen. Visst har det gett sitt resultat en hel del cm har jag krympt synd kostymen fortfarande är lite stor 😉 men så får det vara. Det bästa är att jag tänker mig för och inte bara äter för att äta, för att det är sådär gott att man inte kan motstå. Tanken var att äta lchf fram till nästa helg då jag ska på tjejhelg inkl tjejmilen i Sthlm. Men jag tror jag kommer fortsätta hålla mig ifrån kolhydrater så mkt som möjligt även i höst. Det är ju för min skull och ja jag mår bra av det så det är egentligen bara dumt att inte fortsätta :) dock med lite inslag av godsaker i bland 😉😂
Lova har knäppt kort, hon brukar säga att hon ska knäppa på snygga saker så ja min rumpa kanske var väldigt snygg eller så är det skåpet med handduken på som är det egentliga motivet. Tror det får vara fri tolkning av bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0